Entries About Linkies Tips Rules Facebook Twitter Asking Follow Home
Welcome


Assalamualaikum.Selamat datang ke blog cik moon.Perkongsian disini hanyalah berdasarkan pembacaan yang sudah sedia ada.Sekiranya terdapat kesilapan dalam nukilan saya ini,semoga anda dapat menegur saya.Sekiranya anda hendak berkongsi ilmu disini pun saya dengan berbesar hati mengizinkannya..

Tagboard



Old Entries


Credits



Template by Zahra & Jemima. Codes by
Fatin. Edit by Your Name. Image by WHI

Tolong kami ALLAH!!

ASSALAMUALAIKUM..hARI NI  miss moon nak cerita sikit...Sekarang ni miss moon tengok di laman sesawang,media dan sebagainya..Ya ALLAH..sampai hatinya seorang insan yang dicipta oleh ALLAH dan menjadi kekasih ALLAH telah dihina di dalam satu cerita INNONCENCE OF .--------??korang tahu tahu lah kan..Miss moon tak berani nak cakap..
Sebak hati miss moon mendengarnya ..Sekarang ni orang islam di seluruh dunia sedah protes penayangan cerita tersebut..

Subhanallah..Miss moon ada terbaca yang pengarah cerita ni adalah merupakan pengarah cerita LUCAH!!Ya ALLAH!!Wahai hamba ALLAH ,sedarkah kau bahawa kau telah menghina nabi kesayangan kami MUHAMMAD..
Kenapa kau nak memporak perandakan kamu semua??Tidak cinta kah kau kepada MUHAMMAD..
Miss moon rasa kalau rasulullah hidup sekarang ni,tentu dia tak bagi kita buat macam ni kerana beliau terkenal dengan sifat kesabarannya..

Wahai manusia ciptaan ALLAH!!sedarlah..taubatlah..Hentikan penayangan filem tersebut.Tolongglah..
Ya Rasulullah,apa yang harus kami lakukan???tunjukkan kami jalan..Ya ALLAH,bantulah kami dalam menangani masalah ini..Maafkan kami semua tuhan,Kami hanya mahu memperjuangkan islam..Lindungilah kami semua Tuhan.Berilah makhluk ciptaanmu rasa kesedaran dan rasa taubat kepadamu. 
 Semoga ALLAH memberi kita kekuatan ..AMIN!!!


? Newer Post
Older Post ?


Older Post ?